เรื่องเกิดที่ networksolution
ดิฉันแก้ไขข้อมูลให้ลูกค้า (จะ transfer) แต่ไม่สำเร็จ อันนั้นพอทน
แต่ดันไปทำให้เกิดปัญหาอะไรสักอย่างที่ไม่เข้าใจ ทั้งๆ ที่ DNS ก็แก้ไขตรงกับของบริษัทแล้ว
แต่ว่าเว็บกลับดูไม่ได้ (หลายอาทิตย์ผ่านไปแล้ว - ลูกค้าก็แสนประเสริฐ ใจเย็นมาก)
ตอนนี้เข้าไปตรวจที่ http://sunny.nic.com/cgi-bin/whois
แล้วได้คำตอบว่า
[b]The IP address from which you have visited the Network Solutions Registrar WHOIS
database is contained within a list of IP addresses that may have failed
to abide by Network Solutions’ WHOIS policy. Failure to abide by this policy can
adversely impact our systems and servers, preventing the processing of
other WHOIS requests.
To see the Network Solutions WHOIS Policy, click on or copy and paste the following
URL into your browser:
http://www.netsol.com/cgi-bin/whois/whois/
If you feel that you have received this message in error, please contact us at
1-888-642-9675, (703)-742-0914, or via e-mail at:
whoisquery@networksolutions.com[/b]
ใครเคยเจอปัญหานี้บ้างคะ แล้วแก้ปัญหายังไง นี่กำลังรอเมลจาก Netsol อยู่เนี่ย