คือผมสมัคร resellerclub โอนเงินผ่าน paypal ไป 110 US มันก็แจ้ง active user เรียบร้อยครับ แต่พอ ชั่วโมงที่ผ่านมามันก็ส่งอีกเมลมาหาผม ผมไม่ค่อยเก่งภาษาอังกฤษเท่าไรครับ
Resellerclub, would like to welcome you as our new channel partner. We have received your payment dated : 12-07-2011 through Transecute Gateway and have credited it to your Reseller account id:xxxxxx
You are now just one step away to get your account activated. Please provide us the following documents by next 48 hours so that we can verify your payment and confirm the legitimacy of your account.
Photo Identification of the Credit Card Holder containing the authorized signature. (Driving License, Passport, etc.)
Front copy of the Credit Card
Authorization letter from the Credit Card Holder stating that he approves this transaction [Format attached below].
Please note that we do not require the back copy of your credit card for verification. It ensures that you are not parting with your 4 digit CVV code printed at the back. Also, you may mask the first 8 digit of your credit card.
For faster resolution of the issue we recommend you to scan and attach the documents to this support request itself. In case you are facing any issue while attaching the documents to this support request, you may fax us the same at the below mentioned numbers but please make sure that you mention the ticket id for reference:
(USA): +1 (231) 309 7142
(UK): +44 (20) 7183 2152
(India): +91 22 3079 7679
We hope you understand that such verification procedures are required to mitigate the risk involved in online transactions. Rest assured that this is a one time process, provided you use the same credit card going forward…
After verifying your documents they are deleted and are not saved in any form in our database. Hence the confidentiality of your data is guaranteed.
If you have any further queries, please feel free to update this ticket.
3. จดหมายจากเจ้าของบัตรเครดิต แจ้งยินยอมอนุมัติให้ตัดยอดเงินจากบัตรเครดิต – กรณีที่ท่านเป็นเจ้าของบัตร ก็เขียนเอง เซ็นต์เองเลยค่ะ — (รูปแบบเอกสารตามแนบด้านล่าง) Authorization letter from the Credit Card Holder stating that he approves this transaction [Format attached below].
วิธีที่เร็วที่สุด ที่เขาแนะนำคือ ให้แสกนเอกสารต่างๆ แล้วแนบไฟล์ตอบกลับไปกับจดหมาย ticket support นี้ค่ะ แต่หากเจอปัญหาเรื่องแนบไฟล์ไม่ได้ ก็แนะนำให้ แฟ็กแทน โดยแฟ็กไปที่เบอร์ด้านล่าง ที่เขาให้มา พร้อมระบุเลขที่ของ ticket id ไปที่หัวแฟ็กค่ะ เขาจะได้ตามเรื่องได้ค่ะ
For faster resolution of the issue we recommend you to scan and attach the documents to this support request itself. In case you are facing any issue while attaching the documents to this support request, you may fax us the same at the below mentioned numbers but please make sure that you mention the ticket id for reference: