รบกวน ท่านที่ เก่ง eng ช่วยทีครับ ลืม api pass webnic

Dear pattrawut,

Greetings.

Thank you for your document. However, we are unable to proceed on your below request.

Due to you are required to issue your request in a formal letter, letter must be prepared using your company letterhead (if applicable), and must include the authorize personnel’s signature and company seal (if applicable). The authorize personnel is the personnel who sign up the account and the Premier Partner Agreement.

Please state your request and your reseller ID in the letter.

Meanwhile, we noticed your account was signed up using your personal details, and you have also provided us with a copy of your personal ID for verification purposes.

Therefore, in order we can further assist you, kindly please provide us with a formal letter as stated on above.

We shall need to review on your reset API password request.

Should you need further assistance, please feel free to contact us.

Thank you.

Warm Regards,

Catherine

WebNIC

ส่งไปขอเค้าแล้ว แต่เค้าตอบมาแบบนี้เลย ผมเป็นบุคคลธรรมดา ควรเริ่มยังไงดีครับ ไปไม่ถูกเลย

pin ลืมไปแล้ว ลงแล้วกรอกใส่whmcs ไป 2 ชาติครึ่ง บังเอิญ ลบ whmcs ลงใหม่ หายต๋อม กันเลยทีเดียว

ส่งสำเนา Passport จากเมลที่เราเคยลงทะเบียนไว้ไม่ได้เหรอ

คือเขาบอกว่าให้สแกนบัตรประชาชนไป

ส่งไปแล้วครับ มันต้องร่างจดหมายแบบเป็นทางการหรือป่าว

ไม่ต้องครับ webnic คุยง่ายมากไม่ค่อยจุกจิก. สแกนบัตรแล้วถามไปว่าจะให้ทำอย่างไรต่อไป เดี่ยวเขาก็ตอบมาเองครับ

ผมส่ง บัตรไปแล้วครับ แล้วเค้าเลยตอบฉบับนี้กลับมา ผมเลยไม่รู้จะทําไงต่อครับ

ต้องเป็นทางการ มีลายเซ็นเอกสารประจำเว็บหรือเปล่า

ผมเคยขอ Reset API Password เหมือนกัน เค้าบอกไม่ยอมทำให้จนกว่าเราจะร่าง Formal Letter ไปให้เค้าด้วยนั่นล่ะครับ

เขาบอกว่าให้ทำ formal letter ส่งไป โดยที่

Due to you are required to issue your request in a formal letter, letter must be prepared using your company letterhead (if applicable), and must include the authorize personnel’s signature and company seal (if applicable). The authorize personnel is the personnel who sign up the account and the Premier Partner Agreement.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-family: tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252); "><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-family: tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252); ">Please state your request and your reseller ID in the letter.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-family: tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252); ">

[color=#1C2837][font=tahoma, arial, verdana, sans-serif][size=2]

[/size][/font][/color]

จดหมายดังกล่าวต้องมีชื่อและลายเซ็นของผู้มีอำนาจ ซึ่งเป็นคนเดียวกับคนที่ลงชื่อสมัครไว้

ให้แจ้งความต้องการ และ reseller id ในจดหมายด้วย

[color=#1C2837][font=tahoma, arial, verdana, sans-serif][size=2]

[/size][/font][/color]

โอเค แก้ไขได้แล้วครับ

Dear Webnic support

We accidentally lost our API password due to re-install WHMCS.

Please kindly reset our API password and let us know at อีเมล Partner IDยูสเซอร์

Thanks

ชื่อ

                                                                    Signature        

เผื่อใครลืมแบบผม วันนี้ตอนเช้า เค้าโทรหาผมว่า ยืนยันการ reset เจอผม พูด eng เข้าไป รีบส่งให้ทันที

555

สำเนียงมาเลย์ พูดอิง ฟังยากมั้ยครับ

ผมว่า สําเนียงแปลกๆครับ แต่ ก็ฟังไม่ยากเท่าไหร่ เพราะสําเนียงผม โหดกว่าเยอะ

ต้องคอยบอก ให้ช้าๆ

แต่เบอร์โทรเข้า เบอร์ไทยนะ